неділя, 28 листопада 2021 р.

Творчий проект "Інтер'єр класного куточка патріотичної символіки"

Іржавецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

«Інтр`єр класного куточка державної символіки»

Творчий проект

 

 

 

 

Виконавці:  учені 5 класу

Керівник проекту : вчитель трудового навчання

Хоменко Володимир Іванович

 

 

 

 

2017

 

Проект "Інтерєр класного куточка державної символіки" 

Шкільний інтер’єр - це середовище, яке дозволяє забезпечити найкращі  умови  для  виховання  підростаючого  покоління і сприяє  гармонійному розвитку його духовних та фізичних сил, доводить  виховний вплив шкільного інтер’єру на формування патріотизму сучасної молоді

Мета:

- познайомити учнів  з державними символами  України; 

- формувати вміння обробляти фанеру та оздоблювати вироби з деревних матеріалів, розвивати  естетичний смак;

- розвивати мислення, творчі здібності учніву ДПМ; 

- виховувати національну гідність, любов  до Батьківщини,  відчуття прекрасного;

Щляхи реалізації проекту:

-  проведення інформаційно-просвітницької роботи серед учнів школи;

-  здійснення практичних заходів по естетичному оформленню класу.

Опис проектної пропозиції.

Проект  "Інтерєр класного куточка патріотичного виховання"    це кампанія практичних,  просвітницьких та  агітаційно–пропагандистських заходів,  спрямованих  на  вивчення державних символів. Робота  з  реалізації  проекту  починається  з вивчення учнями  матеріалів щодо особливостей облаштування інтерєру громадських приміщень, народних символів українців.

Підготовчий етап  проекту  закінчується бесідою з учнями,  під час якої планується створення  та  реалізація  проекту.  Під  час  планування дуже важливо, щоб п`ятикласники не тільки висловили свої пропозиції щодо реалізації проекту, а й взяли б на себе відповідальність за їх реалізацію.

Реалізація проекту здійснюється в 3 напрямках:

1.  Просвітницька робота. 

Просвітницька  робота  передбачає ознайомлення учнів 5 класу з національними та державними символами.  Учні повинні  знати  про історію Державного прапора, Герба та Національного Гімну України. 

 

 

2.  Практична робота.

На  даному етапі всі учасники  проекту  беруть  участь у виготовленні державних символів з фанери та в оформленні інтерєру класного куточка.

 Використовують три заготовки з 3-шарової фанери:

3.  Підведення підсумків.

Цей етап включає в себе:

-  аналіз активності кожного учасника проекту;

-  підведення підсумків оформлення класного куточка;

-  аналіз ефективності створення та реалізації проекту;

-  оцінювання учасників.

 

Висновок. 

Виховання патріотизму є цілеспрямовано діючий педагогічний процес організації  та  стимулювання  активної  діяльності  особи  по  оволодінню  соціально   культурним  досвідом  людей  в  системі  розвитку  загальнолюдської  культури  й цінностей. Тому у  навчально –виховному  середовищі необхідно створити таку атмосферу,  яка зможе допомогти юному поколінню адаптуватися в нових  соціально    культурних  умовах,  привчить  дітей  бачити  і  розуміти  прекрасне  та  буде стимулювати їх до створення прекрасного.















 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


 




















Немає коментарів:

Дописати коментар