Іржавецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів
«Інтр`єр класного
куточка державної символіки»
Творчий
проект
Виконавці: учені 5 класу
Керівник проекту :
вчитель трудового навчання
Хоменко Володимир
Іванович
2017
Проект "Інтер’єр
класного куточка державної символіки"
Шкільний
інтер’єр - це середовище, яке дозволяє забезпечити найкращі умови
для виховання підростаючого
покоління і сприяє гармонійному
розвитку його духовних та фізичних сил, доводить виховний вплив шкільного інтер’єру на формування
патріотизму сучасної молоді
Мета:
-
познайомити учнів з державними
символами України;
-
формувати вміння обробляти фанеру та оздоблювати вироби з деревних матеріалів, розвивати
естетичний смак;
-
розвивати мислення, творчі здібності учніву ДПМ;
-
виховувати національну гідність, любов
до Батьківщини, відчуття
прекрасного;
Щляхи
реалізації проекту:
- проведення інформаційно-просвітницької роботи
серед учнів школи;
- здійснення практичних заходів по естетичному
оформленню класу.
Опис
проектної пропозиції.
Проект "Інтер’єр класного куточка патріотичного виховання" – це кампанія практичних, просвітницьких та агітаційно–пропагандистських заходів, спрямованих
на вивчення державних символів. Робота з реалізації проекту
починається з вивчення учнями матеріалів щодо особливостей облаштування
інтер’єру громадських приміщень, народних
символів українців.
Підготовчий
етап проекту закінчується бесідою з учнями, під час якої планується створення та
реалізація проекту. Під
час планування дуже важливо, щоб
п`ятикласники не тільки висловили свої пропозиції
щодо реалізації проекту, а й взяли б на себе відповідальність за їх реалізацію.
Реалізація
проекту здійснюється в 3 напрямках:
1. Просвітницька робота.
Просвітницька робота
передбачає ознайомлення учнів 5 класу з національними та державними
символами. Учні повинні знати
про історію Державного прапора, Герба та Національного Гімну України.
2. Практична робота.
На даному етапі всі учасники проекту
беруть участь у виготовленні
державних символів з фанери та в оформленні інтер’єру класного куточка.
Використовують три заготовки з 3-шарової
фанери:
3. Підведення підсумків.
Цей
етап включає в себе:
- аналіз активності кожного учасника проекту;
- підведення підсумків оформлення класного
куточка;
- аналіз ефективності створення та реалізації проекту;
- оцінювання учасників.
Висновок.
Виховання патріотизму є цілеспрямовано діючий педагогічний процес організації та стимулювання активної діяльності особи по оволодінню соціально – культурним досвідом людей в системі розвитку загальнолюдської культури й цінностей. Тому у навчально –виховному середовищі необхідно створити таку атмосферу, яка зможе допомогти юному поколінню адаптуватися в нових соціально – культурних умовах, привчить дітей бачити і розуміти прекрасне та буде стимулювати їх до створення прекрасного.
Немає коментарів:
Дописати коментар